Een kritische vraag, ontevreden of een klacht?

Laat het ons horen!

GGZ Friesland zet zich in voor goede zorg, die aansluit bij wat u nodig heeft. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld omdat u vindt dat uw behandelaar u niet prettig behandelt. Of omdat u het oneens bent met een beslissing.

Het is belangrijk dat u ons dat zo snel mogelijk vertelt, zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. Zo voorkomt u dat uw onvrede steeds groter wordt. Wij horen bovendien graag wat beter kan. Niet alleen cliënten, maar ook familie en naasten kunnen hun klachten kenbaar maken.

U kunt uw klacht op verschillende manier aan de orde stellen. We raden u aan om het eerst te bespreken met de medewerker over wie u een klacht heeft. Meestal is een klacht op die manier goed op te lossen.

Lukt dat niet, dan zijn er verschillende mogelijkheden om uw klacht kenbaar te maken. Hoe u dat kunt doen en wie u daarbij kan ondersteunen, kunt u lezen in de folder ‘Een kritische vraag, ontevreden of een klacht?’.

Download de folder 'Een kritische vraag, ontevreden of een klacht?'

Contactgegevens

Klachtenfunctionaris
Postbus 932
8901 BS Leeuwarden
E-mail: klachtenfunctionaris@ggzfriesland.nl

Patiëntenvertrouwenspersonen (pvp)
Ronald de Koster (locaties Dokkum, Leeuwarden, Sneek, Drachten en Heerenveen)
Tel: 06 27 40 26 85
E-mail: r.de.koster@pvp.nl

Bert Hofma (locaties Harlingen, Franeker en Kinnik)
Burgemeester J. Dijkstraweg 6
8801 PG Franeker
Tel: 06 48 98 11 31
E-mail: b.hofma@pvp.nl

Familievertrouwenspersoon (fvp)
Jettie Zijlstra
Postadres: Sixmastraat 2
8932 PA Leeuwarden
Tel.: 06 51 03 01 35
E-mail: j.zijlstra@lsvp.nl

Klachtencommissie voor cliënten en naasten GGZ Friesland
Postbus 932
8901 BS Leeuwarden
Tel: 058 284 88 02
E-mail: klachtencommissie@ggzfriesland.nl

Meer weten?

Direct hulp nodig?