GGZ Friesland Logo

Zoekformulier

Zoeken

Hoofdnavigatie

Hoofdnavigatie:


Kruimelpad

Op hierarchische volgorde, het laatste element is de huidige pagina


Klagen bij GGZ Friesland

Misschien wilt u de klacht oplossen met de persoon waar u ontevreden over bent. Vindt u dat vervelend of heeft u het idee dat deze niet luistert, dan kunt u naar zijn of haar baas gaan om te klagen, zoals naar een teammanager of een algemeen directeur. Tot slot kunt u zelfs bij de Raad van Bestuur een klacht indienen.

Bij wie u uiteindelijk klaagt, is aan u. Het enige advies dat wij u kunnen geven is dat u de weg kiest waar u zich het meest prettig bij voelt. Ook adviseren wij u te kiezen voor de weg die u het snelst de meest gepaste oplossing biedt. Hoe u wilt klagen is eveneens aan uzelf. U kunt per e-mail, brief, telefoon of mondeling aangeven dat u ergens mee zit. De klachtenfunctionaris kan het contact voor u leggen met de betreffende medewerker, als dit uw voorkeur heeft. Het is wel belangrijk dat u bij de opmerking uw eigen gegevens vermeldt, zodat u een reactie kunt krijgen.

Indien u een klacht indient bij GGZ Friesland, zal naar een passende oplossing voor uw klacht worden gezocht.